Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2019 19:05 - Не може така повече..!!
Автор: troyna Категория: Музика   
Прочетен: 460 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 30.06.2022 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     ТОВА е..БЕЗУмна  тролска ..вампирия, и вие ..си траете?!!
     15 часа, тъпоумия, обиди и клевети..Не може така повече..
      изтривате често мен , но ,не .у  мен е  Язвата.
.. ..в мен . е Скалпела!!  



Гласувай:
6



1. troyna - :-)) обичам те, Жори @@@ Л'боф, моя..млада и луда)))))
22.06.2019 19:09
41. starforlife - ~ 40. valdor1355
17:40
Виж сега нагла, застаряваща тролесо...
Фактите са други:
Дори ти (за Мери да речем да не говорим - там случаят е клиничен) писа ли поне 3 постинга спрямо моята персона? Писа.
Опитваш ли се да валидираш наляво и надясно неща отново спямо моята персона, които не са истина? Опитваш се.
И е крайно нагло от твоя страна, пръчко неашладисана, да твърдиш, че не вие, а аз с вас се занимавам.
Занимавам се, да, но не наляво и надясно като вас, ебльовци.
Да не говорим, че ти си празното на нищото, че да казваш аз къде да ходя и къде да пиша.
Фантасмагорирай си тъпите вменявания за разни твои крале и прочие, чиито лик явно е любимият ти вибратор и не се пъни спрямо нас, некултурните, защото не аз започнах да се "занимавам" с теб, а ти с мен и то типично по тролски.
Аз мога да си позволя да съм какъвто реша. Просто не съм гей-въздухар като "мъжете" от агитката ви.
Претенции?
цитирай
2. milady - тук, има едно майно/40 45, турско..от 5г ходи след мен..знаете..
22.06.2019 21:23
направил си 6-7 имена/за да се крие../tikoev, valeska, tune, tonsun ...
защото...търси прости и самотни българки...
и,защото мрази и ненавижда..БГ мъже, и ревнува бясно/ те са такива
ее, това, лайно, е тишко, от Първомай, ерген, беден, сам и озлобен
обясних, защо..
Той и закса,умряха от Черни мъки..защо аз познавам Гошо интимно..
ами, защото Гого има..характер, Енергия, акъл за 4ма мъжове.мн просто..
няма лошо, че има..Фантазия, колкото целият Дриймланд , Невърленд и Дисниленд @
/ да допълня, аз нарочно се скарах с него по скайпа..веднага сл.като се върнах в германия..
защото,не му казах..че съм 55..а, и съм далече...така съм решила...
което, не означава, че Гого нямал..качества, и пари, и супер професия..и така..
Ние сме..като брат и сестра, сродни Души...
това НЕ означава непременно ,Любов и Секс и деца , Дело тъпа бабке..
а, къде е тв Лирически, ма самоДело, изкукала лъжкиньо?
кого лъжеш ? лично, мен, не можеш, никогаа..
и не само ти..
имам Трето Око аз @
цитирай
3. saankii - дртото бабЕ, нали и то..лъже и маже тук 13г
23.06.2019 08:45
седнала..100г хЯмболска туруспия, акъл на лексодръв да налива
и това от 07 00заранта...
...изкукало..Путетично оПозорение..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troyna
Категория: Музика
Прочетен: 16619
Постинги: 16
Коментари: 86
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930